GOTT NYTT ÅR!

ÖNSKAR VI ER ALLA!
Här kommer vi att fira en lugn och fridfull nyårs afton.
Trullsas framskridande dräktighet, gör att vi inte heller har bjudit hem någon.
Daniel och Sara är här men de kommer att fira tillsammans med sina kompisar
så inte ens de kommer att vara hemma.
Daniel håller på att fixa förrätt och till sina kompisar och även vi kommer att få av den.
Sara ska laga en efterrätt och ta med sig, så den får vi också av. Det vi ska fixa är lite varmrätt till oss.
Jag ska göra en soppa på kantareller till oss. Kantarellerna har plockats av vänner till oss.

Jag önska alla hundar att slippa bli skrämnda i kväll,  tycker det är förskräcklig att
så många inte tänker sig för, utan utsätter både människor och djur för fara.


Kram från oss och så ses vi nästa år.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Tuula!

Kul att du kikat in på min blogg!=)

Jag vet vem du är men minns dig inte till utseendet eller så..

Ha det bäst!Mvh Anna

2009-01-02 @ 19:38:29
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0