Irriterande datorer

Nu har jag krånglat med min dator i flera timmar, det var nästan omöjligt att komma ut.
Man kan ju undra om det är min eller om det är nått annat som stör. Men nu är jag här.
Det snöar fortfarande och nu börjar hoppet vakna att vi kanske kan få en vit jul i år. Det vore väll underbart. Allt blir ljusar och renare av snön. Hundarna älskar det, de skuttar runt och plöjer verkligen igenom den.
Snart ska jag hämta barnbarnet och vi ska ut och handla, fixa lite julklappar och till djuraffären för att hämta hem lite hundmat. Ska nog ta hem en säck valpfoder och valp mjölk för att ha hemme i fall att. Jag har alltid köpt hem en sån burk men aldrig behövt använda, jag hoppas jag slipper denna gång också. Men inga garrantier finns för nått egentligen.
Vi ser inte så mycket på Trullsa än men jag kanske inbillarmig men jag ser tecken på att hon är dräktig. Men än så läng får vi bara gissa.
Den här gånge ska jag varken ultraljuda eller röntga henne när de ligger i magen, naturen får ha sin gång.
Trullsa brukar ha klarat valpningarna lätt och jag hoppas att det går lika bra denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0