Rally

I går kväll hade vi rallymöte här hos mig. Vi jobbade med verksamhetsberättelse och sen planerade vi vår träning för nästa termin. Många träningstilfällen blev det och klubbcup planerade vi för också.
Dessutom planerar vi för att ha en tävling nästa år också, kul att vi är så aktiva i denna lilla klubb.
Rally är nått som alla kan utföra, unga som gammla som vill ha bättre kontakt med sin hund.

Min underbara Diza som så gärna vill göra som matte säger, men som blir lite stressad om det står människor och tittar på henne. Så det är det vi får jobba mest på hon och jag.

Min goa underbara Trullsa som kom 3 på clubb cupen förra sommaren, henne får jag jobba med att hon inte blir så ivrig, hon är så härlig att jobba med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0