Jätte länge sen

Nu är det jätte länge sen jag skrev nått alls, Det har trasslat med hemsidan, så jag tappade sugen helt, Men nu ska jag bättra mig i alla fall på bloggen.
Jag ska försöka få hjälp med hemsidan, så fort som möjligt nu.
Påsken firade vi på Sollerön vi tog husvagn och hundar så for vi dit. Jättesköna dagar hade vi.
Onsdag efm hade vi fått uppställt vagnen sen for vi hem måndagen efter, en riktig lång helg hade vi.
Diza var lite sur på Trullsa nästan hela tiden vi var där, kräktes och verkade må tjyvens. Hon har verkligen ändrat sig. Hon är verkligen kelen och vill bara sitta i mattes knä och bli smekt på magen.
Börni hittade en kompis som han lekte med hela tiden nästan det var Lukas 10 år, de hängde ihop som ler och Trullsa och Diza fick många härliga långpromenader i skogarna kring campingen. Bertil och våra vänner promenerade med dem massor, jag satt i solen och bara njöt.
Vi var 4 par som träffades där. De andra tre familjerna är året om campare där, det är bara vi som drar vagnen fram och tillbaka, men det går det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0