Åter en kloklippar dag.

Ja då har jag fixat klorna på alla valpar igen, det är helt otroligt att de kan växa så.
Det måste vara jobbigt för Trullsa att bli rivan av de vassa sylarna.
Nu matar hon för det mesta stående, det är för att alla ska få platts och komma lättare åt
tuttarna på båda sidor. Se är de säkert bättre när man tänker på korna också.
I går fick de ju köttfärs och äggula så jag har kollat så att alla är fina i magarna och tål att börja äta
fast föda. Hittills är allt ok, men de bajsar mer i dag än i går, det är också som det ska vara.
Nu kommer det några kort men jag håller på att ladda in en ny film, den kommer när jag fått den inladdad
på You Tube.

Bertil blev så förundrad över att alla låg på rygg och sov, så ha tog fram kameran
men några han så klart vändasig innan kortet blev taget.

Filmen kommer här

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilka gull..vad de växer:) Nu är vi jätte nyfikna på att träffa de små;)Kram

2009-02-01 @ 16:54:04
URL: http://www.la-sirenitas.se
Postat av: Monica / Bonizas Hundskola

Åhhh så underbara dem är. När jag tittar på filmen får jag en känsla av att den beiga kommer att bli en framåt och självsäker krabat :-) Du milde som tiden går...

2009-02-01 @ 21:49:01
URL: http://www.bonizashundskola.se
Postat av: Tuula

Ja Monica! Han har ett helt underbart temperament, en modig kille.

2009-02-02 @ 00:16:48
URL: http://www.perroflickorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0