Buzo med familj var här

I går hade vi 12 hundar hemma här. Då räknar jag 6 vuxna hundar och 6 valpar.
Trullsa och Diza gillvar verkligen dessa killar, Buza, Marre, Rico och Azor. Valparna brydde sig inte ett dugg om att det var 4 hannar inne i köket de låg i sin hage och sov. När valparna ville komma ut i köket så gick pojkarna ut i hallen bakom kompostgaller.
Yvonne hade med sig en jättegod svampsoppa och Per-Erik hade rökt abbore gissa om det var gott.!!! Vi åt så magen stod ut i fyra hörn.
Sen titta vi på valpar och försökte ta ståbilder på dem. Resultatet på bilderna är nog inte helt ok, men jag lägger ut dem i
alla fall.
Dem vita henen med stubb

Bruna hanen

Beige hane

Svart hane

Tik med svart

Tik med brunt

Bilderna är ju inte riktigt ok, men jag får träna lite mer på att ställa dem på bort.

Kommentarer
Postat av: Pamela

Shit så fina alla e.. Den bruna hanen e så läcker! :D

kram

2009-02-22 @ 12:29:50
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Tina

Oj vad dom verkar ha vuxit sen jag såg dom.Dom är jätte fina.Kram

2009-02-22 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0