datorhaveri

Ja då har även jag hamnat i sittsen att få data haveri...... inte blir man lycklig av det.
Jag försöker få in bilder här i morron så att ni kan se valparna. Men jag måste skaffa en kortläsare till
denna dator för att det ska fungera. Jag hoppas att jag kan lämna in min darot och få tillbaka den jätte fort så att jag kan fortsätta fixa in bilder och annat.

Men i alla fall så mår valparna jätte bra, de äter 4 gånger om dagen av valpfoder nu, de är så ivriga vid matskålarna så det är en fröjd att ge dem mat.
Det har varit ganska mycket folk hit och hälsat på och de har gullat massor med dem, så nu när någon kommer och pratar med dem över nätet så är de på fötterna omedelbart och vill gosa.
De är ute i köket och spriner varje gång de är vakna, när det är sovdags så stoppar vi tillbaka dem i valhagen.
De testbiter på det mesta, byxben, stolsben, tår och allt som bara det går att gnaga på. Men än har de inte allt för mycket tänder så det är lugnt.
Hörs mer i morgon.

Kommentarer
Postat av: vickan

Kan tänka mig att de stort men roligt jobb åt er nu med alla valpar. Grattis till de små underverkena,de är så fina och söta. Du e go du lilla Tulla.

kramis

2009-02-10 @ 10:35:37
URL: http://www.beautyminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0