Utbrytarkungar

I morse vakna jag av att det galopperade i köket. Valparna ligger ju i hagen på nätterna och det är ganska skönt.
Vi slipper torka kiss och bajs i hela köket efter dem.
Men nu hade de tagit sig fri och nu fick de ju fri tillgång till hela nere våningen. Vi stänger ju inga kompostgaller till varken hallen eller vardagsrummet är vi lägger oss.
Så vardagsrumsmattan hade fått sig en klick av både det ena och det andra. Filtar och annat var utdraget ja vilken röra.
Gissa om det är kul att sätta foten i en kiss det första man gör när man kliver in i köket "ler" Nog märks det att nu börjar det bli dags att flytta.
Det är tur att de blir så här för då får man lättare att släppa taget om dem. "Hihi" för tänk om man skulle fostra alla, det är en omöjlighet.
Just nu tycker jag det luktar valp kiss i hela huset. Jag bara går och vänta på att de ska somna igen så jag kan ta fram svabben och torka av golven. Torka golv när de är med är också en omöjlighet, då har man 6 små hängande i moppen. Nu tuggar de på mina stolsben i köket, så jag måste dit och rädda dem.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0