Då är valparna en vecka.

I går vägde jag dem och alla har nästan dubblat sin födslovikt, det är jätte skönt. Lika är alla verkligen pigga och med. Att ta foton på den är inte det lättaste.
I går skulle jag ta fota en härlig sammanblandning, där alla de som är vita med färg låt tillsammans den vita låg ensam och de mörka tillsammans. Sprang och hämtade kameran, det tog bara några sekunder tills jag var tillbaka, ja då låg alla i en och samma klump igen. Så kameran ligger nu ovanför valplådan hela tiden, annars får jag inte de bilder jag vill ha..
Trullsa har för första gången i natt lämnat valparna och legat i min säng. Så hon tycker också att nu är det ingen fara med dem, de behöver inte henne hela tiden. Men annars har hon legat där hela dagarna, hon är verkigen jätte duktig.
I dag blir det en lite längre promenad för henne, det tror jag att hon kommer att gilla. Hon behöver också ut och röra på sig.

Undrar vad hon tänker :-) "ska du nu ta bilder igen"!!

Kommentarer
Postat av: Monica / Bonizas Hundskola

Som dem växer dem små liven. Blir sötare och sötare för varje dag som går. Mera bilder :-)

2009-01-15 @ 10:33:24
URL: http://www.bonizashundskola.se
Postat av: Anneli Vestlund

Vilka godingar! De växer ju så det knakar, skönt att allt går så bra.



Hälsningar Anneli

2009-01-15 @ 16:21:42
URL: http://www.lindekrull.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0