Då har Daniel

och Sara startat sin långa resa tillbaka till Canada. När de åkte hit så tog det 36 timmar, jag hoppas att de inte
behöver vänta så länge på flygplattserna på hemvägen.
Det har varit otroligt roligt att ha dem här och att de kom och överaskade oss så som de gjorte.
Det kommer att bli tomt och tyst i huset nu. Jag kommer att sakan Saras härliga smittande skratt och hennes härliga temperament. Jag kommer att sakna Daniel i allt vi gör, men man vänjer sig och så går man och längtar efter nästa gång han/de kommer hem. 
 
Sen närmar det sig för Trullsas valpning och jag kommer att få fullt upp.
Vi har tänkt att klippa ner henne, men det är så kallt så vi vågar inte. Här har vi haft mellan -15-21 i flera dagar och då är det otänkbart att ta pälsen på henne.
Men vi får ta dag för dag, kan vi inte klippa hela henne så får det bli de viktigaste ställena. Runt tuttarna har hon släppt pälsen så för valparna blir det inget problem att hitta maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0