En tur till veterinären.

Natten var riktigt lugn valparna pep inte så mycket, så troligen har hon fått igång mjölkproduktionen ordentligt.

Nu har vi varit till veterinären och skaffa intyg för stubbsvansanlaget.
Trullsa gillade inte riktigt det här att flytta valparna från den varma och goa valplådan till en lite valpbur, men som den
snälla Trulla hon är så så fann hon sig i situationen.
Valpburen stod framme hos mig och hon satt på baksätet. Diza i buren bak.
Allt gick bra och snart var vi hemma igen.
Nu ligger hon i sin låda tillsammans med dem och mår så gott igen.
Jag tycker inte att dräktigheten har tagit så mycket på henne, lite midja har hon men inte som de tidigare kullarna och det är skönt.


Hon är nog rätt trött, efter dagens äventyr.

Kommentarer
Postat av: Pamela

Jag var inne på din hemsida o kolla!! Shit så sööööt den lille brun/vita hanen är!! :D Givetvis de andra också men det var något speciellt m honom :) Skönt att alla mår bra o allt går så bra :)

2009-01-12 @ 15:28:30
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Monica / Bonizas Hundskola

Åhhh som dem växer!!! Man ser det ju tydligt. Börjar få dem där söta runda valpmagarna hihi... Åhhh vad jag vill hålla och gosa... Lyllos dig hihi

2009-01-12 @ 15:40:24
URL: http://www.bonizashundskola.se
Postat av: Susanne

Sicka små köttbullar de blivit ;-) sååå söööta - å vad jag vill komma och snusa...

Lääängtar efter mina egna..

Kram, Susanne

2009-01-12 @ 21:57:58
URL: http://www.aberlours.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0