Fredag

Då var det fredag igen. Veckorna går så otroligt fort.
Natten har varit jobbig. I går kände jag att halsen och näsan började jäklas
och i natt har det varit tätt och svårt att sova. Nu har även jag drabbats av förkylning.
Förkylningen har satt sig på ögonen också sen fick jag feber. Jag brukar inte åka på sånt här
det sluta jag med när jag sluta jobba på dagis och det är många år sen.
Det värsta är att jag skulle ha börjat årets vattengympa i dag, men det går ju inte nu. Tråkigt för jag
behöver verkligen det.
Men, men, nu är det dags att sluta gnälla.

De små korvarna i valplådan har sovit jätte bra och Trullsa har nog legat i min sägn i några timmar.
Nu har Trullsa ätit och ligger där och matar igen.

Nu börjar vi titta efter om ögonen börjar öppnas, jag ser en liten springa så det är inte långt borta.
Då börjar en tid när de små visar nya framsteg hela tiden. JÄTTE SPÄNNANDE, även om jag varit  med
om detta förut. Varje gång är lika spännande.

Kommentarer
Postat av: Pamela

Så spännande o följa valparna.. Jag har aldirg varit m om det innan... Fler bilder hade uppskattats!!!!

Nu i nat fick en briardkennel här i närheten också valpar o där ska min kompis ha en ifrån.. Man blir så valpsjuk av att se såna små söta varelser o extra sugen på o skaffa en!!

2009-01-16 @ 11:29:22
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Anneli Vestlund

Hoppas du kryar på dig fort!Det kan inte vara lätt att orka med de små liven om man blir sjuk också. Tur i oturen att det hände nu då Trulsa väl fortfarande sköter det mesta med de små. Mycket -vitamin och vitlök så är du nog på benen snart igen.

Kram Anneli

2009-01-16 @ 16:22:27
URL: http://www.lindekrull.com
Postat av: Anonym

Hoppas du kryar på dig fort!Det kan inte vara lätt att orka med de små liven om man blir sjuk också. Tur i oturen att det hände nu då Trulsa väl fortfarande sköter det mesta med de små. Mycket -vitamin och vitlök så är du nog på benen snart igen.

Kram Anneli

2009-01-16 @ 16:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0