Torsdag och nya 2 veckors bilder på valparna

Valparna växer på med rasande fart. Nu börjar vakenperioden bli längre, de tultar runt i valplådan och har blivit riktigt
snabba på benen. Deras vakna tid börjar öka och de vill gärna slicka på varandra och ser ut som att de vill busa lite. 
Allt går så fort nu, Kloklippningen i går gick jätte bra, alla var lugna och fina. Men jag såg ju till att de var lite trötta när jag gjorde det, för ligga på rygg är ju inte så kul för en liten valp. 
De två första bilderna är tikarna.


Här kommer hannarna.




Kommentarer
Postat av: Susanne

Sååå fina! Suck så ljuvligt. Längtar tills mina öppnar ögonen och blir riktigt söta!

Kram, Susanne

2009-01-22 @ 17:36:53
URL: http://www.aberlours.se
Postat av: Anna Nygårds

Åh ! De är bedårande. Den brun/vita hanen är ju bara för söt.

Jag är så stolt har lyckats klippa Rolex alldeles själv för första gången./ Anna

2009-01-22 @ 18:27:34
Postat av: Tuula

Ja nog är de ljuvliga, de små. I dag ska det bli bilder när de är vakna.

Härligt Anna, det är kul att kunna klippa sin hund och så får man det som man vill.

2009-01-23 @ 14:16:29
Postat av: Åsa

Hej!

Vi kommer och hämtar tiken med svart på samt hane två och fyra på bloggfotona. Går det bra?

Åsa

2009-01-23 @ 15:39:34
URL: http://www.perrotrizza.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0