Tomt i huset.

Nu har alla små puppisar flyttat. Det är tyst och tomt i huset. Att få sova på lite längre på morgonen än ganska skönt "ler".Men att få träffa och lära känna alla dessa härliga valpköpare är också jätte roligt och det vill jag inte vara utan.

Jag är så glad åt alla mina valpköpare från alla våra kullar. Pablo, Buzo, Nano och nu även Tjabo som hannarna heter. Det är så mycket som följer med när man tar en valpkull, det är inte bara valpen utan allt runt omkring. Min hobby berikar verkligen mitt liv.
Här kommer bilder på dem som är valpföräldrar från Tjabo kullen.
Här är Alva och Freja1

Magnus Sjösten med familj med den största hanen.

Marianne och Stig med lilla Fia

Thomas med dotter och Nemo

Familjen Strömberg med lilla tiken

Anders och Cia med Semlon och så Börni som också ville vara med

Birgitta och Svante med Freja 2.

Thomas Fia med Amigo, Anneli och Mia

Eva med dotter och lilla Iggy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0