Fyrhjulingen

Ja då har vi skaffat oss en till leksak. Ja det kanske inte är hela sanningen, utan det är nog mer för att jag
har problem med mitt ben och behöver komma ut i naturen. Dessutom behöver hundarna motion.
Sakta men säkert så kommer jag att lära dem att gå fot med mig när jag kör.
Trullsa är jätteduktig redan, men Diza tar jag det lugnt med nu när hon är dräktig, hon får bara tassa lite sen får hon gå med Bertil. Berni gillar verkligen att åka med, hihi sitter som en lite galionsfigur på tanken. Han sitter fast i ett bälte runt min midja, så att han inte kan trilla av.
Så nu puttrar vi på åkern det är skitkul "ler".




Inga fartdårar här inte "fniss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0