op

Ja då har jag lite dåliga nyheter att komma med. Jag har fått ett sår på foten som inte har läkt trotts penicilin, så tyvärr är operationen uppskjuten, när det kommer att bli är skrivet i stjärnorna.
Har man sår på kroppen så kan de inte in i en led och karva, det är för riskfyllt. Har man bakterier så är det lätt att de sprider sig, det kan bli katastrofalt.
Jag fick en tid, den 24,11 alltså onsdag nästa vecka, som frös inne. Jag är bara så matt över det, orkar nästan inte ta in det hela.
Men det är bara att bita ihop och vänta tills såret har läkt.
Fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tänker på dig! Håller tummarna för att du snart är pigg nog för din op. Vet hur mycket du ser fram emot att komma på benen igen.

Kram, S

2009-11-19 @ 23:03:20
URL: http://www.aberlours.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0