Fanny hemma

Nu har vår lilla Fanny kommit hem, vi hämtade henne igår. Hon heter ju egentligen Aberluors Milk and Toast and Honey och kallas för Fanny.
Vilken underbar hund det är. Öppen, glad, social och jätte jätte trevlig. Hon fungerar otroligt bra med de andra och hon är helt och fullt accepterar av de andra tre. Alla tre har talat om för henne hur allt fungerar här i huset och vem som bestämmer, men sen räckte det med det.
Husse har varit i skogen och promenerat med dem lös och Fanny följer gladeligen med och kommer när man ropar.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ååå vad roligt att få se henne! Jag har hennes helgalna syster hemma så jag förstår att du har fullt ös där hemma =). Underbara valpar! De förgyller verkligen tillvaron.

Kram!

Susanne

2010-01-16 @ 19:06:00
URL: http://www.aberlours.se
Postat av: Tuula

ja hon är helt underbar.

2010-01-16 @ 20:47:44
Postat av: M. Joelsson

Jag håller med Susanne - så roligt att få se henne. Tycker att det ser ut som att denna tös är väldigt lik sin pappa. På ingångsbilden skulle man nästan kunna tro att det är Manne som sitter där - ja förutom det vita på bröstet och svansen då ;-).

Så skönt att din op gått bra Tuula, hoppas att återhämtningen också går bra.

Hälsningar

Mia o Manne som skickar en extra hälsning till sin jättefina dotter.

2010-01-17 @ 21:55:57
Postat av: Anna Nygårds

Vad roligt att din operation gick bra. Du är en riktig fighter Tuula.

Lilla Fanny är verkligen jättefin! Rolex och jag längtar efter en lillasyster, men min sambo har inte riktigt fattat det .ÄN.........../ Anna i Leksand

2010-01-17 @ 22:45:17
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Tuula

Tack Mia. Jag känner mig jätte pigg och har redan börja släppa en krycka. Så jag hoppas att jag till sommaren är fri från den andra också.

Vist är hon så söt denna lilla Fanny, tycker det egentligen är sorgligt att få henne så långt bort. Men Pia känns så rätt för henne och jag tror/vet att hon kommer att få det toppen bra.

Jag älskar Fannys temperament och glädje, hon är verkligen en riktig pärla.

Jag kommer att få det svårt att släppa henne.

Kul att hon är så lik sin pappa, jag har alltid gillat Manne från första gången jag såg honom på perro specialen i Tystberga (hette stället så?) då han slog Arena i valpgruppen.

Så jag är så glad för att jag har henne.

Fanny hälsar till sin pappa och farmor också :D kram Tuula

2010-01-17 @ 23:42:56
Postat av: Tuula



Anna tack. Ja jag är nog en fighter, men sen tror jag att hundarna driver mig till att komma ur eländet och börja jobba med dem på riktigt. Jag längtar verkligen efter det.

Jag förstår hur det är män förstår inte alltid sitt bästa ;-) två hundar är nästan ett måste det kommer han att förstå den dan när ni har dem :D

Håller tummarna att han ändrar sig.

kram från oss Tuula och krullisarna.

2010-01-17 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0