Lite nytt på hemsidan

Nu har jag börjat göra om hemsidan lite. Dels har jag tagit bort Galleri knappen. Det blir lite tungt att hålla på med och jag får bara dåligt samvete när jag inte hinner eller orkar hålla den med nytt material.
Jag har gjort två nya knappar och delat på hannar och tikar på sidan. Det blir mer överskådligt på det viset.
Det har smugit sig in ett litet fel på hanne sidan, men jag ska försöka åtgärda det, när jag kommer på vad jag gör för fel.
Men den är fullt synlig, så det är bara utseendet som jag vill ändra.
Vi får se om jag kommer på något mer nytt framöver. Men just nu får det räcka.
Fick ett myskort för ett tag sedan från Theas matte. Här kommer en av dem.

Thea stortrivs i sitt nya hem tillsammans med härliga Evita som är en jätte bra förebild för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0