Liten ansiktslyftning på hemsidan +perro promenad i Gävle.

Då har det åter gått en dag. Jag har suttit och fixat lite med hemsidan, försökt att kolla lite felaktigheter och tänk att det ska smyga sig in sånt lite här och där.
Men nu har jag förhoppningsvis fixat till det mesta i alla fall.

Sen har sotaren varit här och nu äntligen när vintern är över så har vi kaminen på platts. Men nya vintrar kommer och råkalla dagar, så nog får vi användning av den. Just nu sprakar elden och nog är det en mysfaktor det är helt klart.
Det blir att sitta vid brasan och myska lite i kväll då. Hundarna är rätt nyfikna på vad vi nu har ställt till med. Men de tar allt med jämnmod.


Från det ena till det andra så har jag hittat en bild från perropromenaden i Gävle, där tre av mina valpar bor och en från La Sirenitas.
Jag ska försöka ta mig dit när de har nästa träff, jag ser verkligen fram mot det, nu är det länge sen jag träffat dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0