Promenad

Tänk att det äntligen känns som att sommaren är på väg. Här har vi 26 grader, men det var ändå skönt att ta en promenad med hundarna. Diza la sig i en lerpöl på en åker så hon är verkligen snygg, måste badas. Börni och Trullsa höll sig mer på vägen, så de är inte leriga jäms med öronen.
I kväll blir det allmänlydnad för Börni och mig. Börni är jätte duktig och får lite svårare hemläxor än de andra hundarna, men det är inte mer än rätt, han är verkligen duktig.
Jag har inte tränat honom så mykcet egentligen, när vintern var som den var för mig. Men ändå har han snappat upp en hel del och det har vi nytta av nu.
Trullsa och Diza ska på rallyträning i morrn och Börni ska gå med Elin i ungdomsgruppen lära sig lite konster och annat bus. Båda tror jag gillar det.
Det är nog bara den här som är ren på Diza just nu.

Jag tror båda gillar varandra Elin och Börni.

Min älskade Trullsa, en linslus är vad hon är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0