Rallylydnad.

Nu har vi anmält oss till Rallylydnads träningstävlingar i Norberg, 5 träningstillfällen blir det hoppas jag.
Ganska bra att ha lite att se fram emot under vintersäsongen. Det är ju lätt att man lägger av med träningarna annars under vintern.
Detta är dessutom inomhus så jag som är en riktig fryslort tycker det är perfekt.
Jag har dessutom anmält alla tre, hur det nu ska gå till :-) Börni har jag ju inte tränat så mycket i just det. Men det är ju rally som jag tycker är roligast just nu och nu får det bli som det blir. Kul blir det i alla fall.
Han är otroligt lätt lärd och träningsvillig så jag tror att det kommer att gå bra, sen om vi gör bort oss är ju ingen stor sak, det har vi gjort förr J. Men det blir en kul träning i alla fall. Sen får vi se om vi tävlar officiellt i det i sommar.


Kommentarer
Postat av: Nanna

Grattis till helgens resultat!

Jag skall oxå rumstera i Norberg i vinter!

Men på agilitytävlingar istället, jag lurar på att åka å kika på lite rally oxå så då ses vi kanske.

Kram Nanna- å Anneli hälsar!

2010-11-02 @ 22:11:12
URL: http://la-sirenitas.se
Postat av: Tuula

Kul, då ses vi sär.

Agility har jag lagt på hyllan :-) av förklarliga skäl. Men rally är jätte kul.

kram

2010-11-03 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0