Rally tävling

Dagens rallytävling blev inte vad jag hade väntat mig.
Det handlade inte om hundarna utan om virrpannan jag.
Hundarna följde mig som små klockor jätte duktiga bägge två.
Trullsa höll sig i skinnet hon också utan att varva upp för mycket och Diza
ville verkligen göra det jag ville.
Men så virra jag till det helt. Jag lyckades få 3 förarfel på Trullsa och 1 förarfel på Diza.
Gjorde helt enkelt galet, gick åt fel håll på ett ställe, satt ner Trullsa där hon inte skulle sitta och satt henne inte där det var tvärt om.
Lika med Diza satte henne inte där hon skulle sitta.
Hade hundarna fått bestämma så hade poängen blivit 95 och 91 men när jag vimsade så blev det 57 och 81.
Hur tokigt kan det inte bli???
Men det kommer nya tävlingar och soliga dagar. Då tar vi nya tag.

Kommentarer
Postat av: Susanne och Ella

Attans otur,

Men det är så lätt att virra bort sig, speciellt när man tycker att det flyter och att nu, nu går det riktigt bra. Men huvudsaken är ju att vi har kul och att hundarna är glada. Det går bättre nästa gång.



Susanne och Ella

2010-10-04 @ 07:45:00
URL: http://caramella.eldea.se
Postat av: Nanna

Jag och Anneli gick en rallykurs-hujedamig att komma ihåg alla skyltarna, och snabbt skall det ju gå oxå.Ni är duktiga ändå tycker jag-lite får man snurra!

2010-10-05 @ 18:07:08
URL: http://la-sirenitas.se
Postat av: Tuula

Ja det är lite skyltar att komma ihåg. Men jag som är instruktör "S" skulle väll ha lärt mig vid det här laget... Men tydligen inte denna gång i alla fall. "ler" Tuula

2010-10-07 @ 08:41:42
URL: http://www.perroflickorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0