GOTT NYTT ÅR

Önskar vi alla våra valpköpare, ni har fögyllt vår tillvaro med information om vad ni hittar på med hundarna och en hel del bilder. Tack för detta år och vi önskar er ett underbart nytt hundtränar år.

Vi önskar även alla våra perro uppfödare här i Sverige och utomlands ett nytt underbart år.
Hoppas detta nya år har bara trevligheter med sig till er och oss att förvänta.

Vi önskar även alla vi känner, familj och vänner ett underbart år.

Särskillt önskar jag mina goda underbara vänner i hundklubben. Södra Dalarnas Hundägarförening ett underbart träningsår. Hoppas att jag detta år hinner delta mer än jag hunnit detta år.

Vi önskar att vi alla ska slippa sjukdom och tråkigheter att vi får ett härligt 2012.


SÅ ETT GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0