Ultraljud

Ja vet inte hur jag ska börja. Men lika bra att gå rakt på sak.

Veterinären såg inga valpar!!!!!
Men tuttarna är som druvor, rumpan är svullen och humöret är det både si och så.
Så vi fortsätter att hålla tumarna ett tag till, jag är inte helt säker på att hon går tom.
 
Men det kanske är bäst att mentalt ställa in sig på en vår utan valpar.

Jag är jätte besviken på ultraluds resultatet. Men det är inte mycket att göra än att hålla
alla tummar vi har någon vecka till. 

Petra fortsätt att hålla :-) jag tror det hjälper !!

Kommentarer
Postat av: Anneli Vestlund

Såå tråkigt! Jag vet hur det känns, tomt och jätte ledsamt. Meja gick ju tom vid första parningen trots att hon uppvisat de flesta tecken på dräktighet. Vi fortsätter hålla tummarna.



Kram Anneli o co.

2011-01-21 @ 20:48:05
URL: http://www.lindekrull.com
Postat av: Carina Sundberg

Oj oj oj det var inte kul att höra.

Men kanske en eller två har gömt sig för veterinnären...... håller tummarna.



CARINA

2011-01-22 @ 21:11:45
Postat av: Petra & Merci

Självklart fortsätter jag att hålla mina tummar för att det i alla fall finns nån liten bäbis där inne.

Kram på dej Pera

2011-01-27 @ 17:39:59
URL: http://nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0