Freja löper

Nu har vi beslutat att para Freja.
Det är en helt underbar tik. Hon är lugn, men har motor. Hon tar för sig och är otroligt trygg.
Så på måndag bär det av mot Värnersborg.
Ramses1 är en kille som har mycket motor och är trevlig och sund.
Jag tror att det blir en härlig parning och att valparna blir goa glada sociala och arbetsvilliga perros.
Jag ska försöka ta en massa kort så jag kan lägga ut här på boggen och även på hemsidan.
Valparna kommer att födas i slutet på Maj om allt går går som vi hoppas.

Jag har tagit bilden på Ramses och Monica från Monichas hemsida. Här har Ramses när han
tar titeln som Unghund WW-10 Herning i Danmark.  

Kommentarer
Postat av: Alva

vad fin Ramses va!

Freja försökte rymma ikväll,

Hon ville väll antagligen hitta nån kille.

Jag kommer sakna Freja!

2011-03-17 @ 21:18:36
Postat av: pia wennersten

Då håller vi tummarna att det kommer många små fina valpar.

kram Pia

2011-03-20 @ 16:41:58
Postat av: pia wennersten

Då håller vi tummarna att det kommer många små fina valpar.

kram Pia

2011-03-20 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0