Livet har varit upp och ner

Jag brukar inte skriva så personligt här i bloggen, den här platsen ska handla om våra hundar och valpar. Men denna gång skriver jag lite om hur våran sommar varit.
Först valpar helt underbart, sen träffa alla härliga valpköpare, som så väl tar hand om sina små, det är helt underbart. Valparna har verkligen hittat sina hem.
Sen till det tråkiga, Bertil fick beskedet att han hade en tumör, allt bara stannade av, vi har funderat varit ledsna men försökt levt som vanligt i alla fall.
Nu är tumören borta och snart börjar han jobba igen, i dag har han fått beskedet att allt är borta, det finns inget kvar av den och han tom slipper cellgift och sånt, man tror nästan inte att det är sant.
Så nu kommer livet att återgå till det vanliga igen, vi andas ut.
Min rygg har och är en stor katastrof just nu, men jag hoppas att jag snart är som vanligt igen.
Men vi har fått livet tillbaka känns det som, vad spelar en ond rygg för roll när det andra hotet är borta.
Man ska ta vara på livet allt hänger på en skör tråd, vi vet inte vad morgondagen har i sitt sköte.
Skör om er alla och ta vara på er och varandra.


Kommentarer
Postat av: Helena Danielsson

Ja ibland får man en påminnelse om vad som är viktigt i livet. Hoppas nu att ni får en härlig höst. Kram Helena

2011-09-09 @ 09:10:25
URL: http://www.banobahias.se
Postat av: pia wennersten

Åh vad glad jag blev av beskedet, har tänkt mycket på det sen vi pratades vid. Hoppas nu din rygg också snart blir bra. Kram Pia,Evita o Thea

2011-09-09 @ 11:31:38
Postat av: Petra Merci & Ester

Men fy och usch. Tuffa besked , men konstigt nog så klarar man mer än man tror när det är ett faktum. Skönt att det gått så bra i alla fall. Ja du onda ryggar är ingen hit det heller,och visst finns det värre saker.Men jag tycker att man får gnälla när man har ont.Visst.;) Ha det så bra och sköt om er nu. Kramar från alla oss i Örebro. Puss på hela ansiktet från Ester

2011-09-09 @ 13:29:48
URL: http://nogg.se/lufsen
Postat av: Familjen Bruhn

Vi tänker på er och hoppas att även ryggen blir bra !

Varma kramar från oss och pussar från Nemo

2011-09-10 @ 16:27:00
Postat av: Susanne

Ååååå vad sköööööönt!!!!

Kram till er båda!

Susann

2011-09-10 @ 22:53:36
URL: http://www.aberlours.se
Postat av: Anneli Vestlund

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så skönt att läsa att det gått bra, har tänkt så mycket på Er sedan vårat samtal! Nu håller jag allt vad jag har för att din rygg blir bra och att ni får en underbar höst.

Kram Anneli

2011-09-11 @ 21:22:53
URL: http://www.lindekrull.com
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så skönt att läsa att det gått bra, har tänkt så mycket på Er sedan vårat samtal! Nu håller jag allt vad jag har för att din rygg blir bra och att ni får en underbar höst.

Kram Anneli

2011-09-11 @ 21:24:08
Postat av: Kickan

Tänk hur livet kan ändras från ena stunden till den andra..va skönt att det gått så bra till slut..här kommer en lång värmande kram till dig o din onda rygg hoppas du snart mår bättre..Kickan

2011-09-12 @ 16:51:42
URL: http://carizmas.blogg.se/
Postat av: Tuula

Tack alla goa vänner, det värmer verkligen att läsa era inlägg. Bertil tackar för allt han också. kram

2011-09-17 @ 01:05:35
Postat av: Maria Holmgren

Hej

Tänk vad litet och fjuttigt allt annat känns när man får sådana besked om nära och kära. Allt som man tidigare tyckte var stora problem, blir inga problem alls. Vad underbart att det är över med positiva resultat. Hoppas nu att ryggen också tar sitt förnuft till fånga:) Många kramar// maria och hundarna

2011-09-17 @ 12:30:38
URL: http://www.bellamigo.se
Postat av: Kesti

Kraaaamar till er!

Kesti

2011-09-18 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0