Förening av intressen.

Jag måset ju säga att jag lyckats sammanföra båda mina intressen. Hund är mitt största intresse men sen är stickning också ett stort intresse jag har.
Hur har jag nu förenat det. Jo.
Jag har hittat en person som kardar och spinner. Så jag tog kontakt och skickade ullprover till henne på alla hundar jag har hemma. Diza, Trullsa och Börni.
Nu är Dizas prov testat och pälsen är tydligen väldgt bra att spinna av, den blev mjuk och härlig. Det blev nästan som angora garnet är. Snart får jag hem prover på garnet och det ska verkligen bli kul att prova hur det blir att sticka av det.
Här kommer bild.

Kommentarer
Postat av: Petra Merci & Ester

Så kul Då kan du sticka tröjor till vovvarna. ;) Hi hi .Kram Petra

2012-03-15 @ 08:30:01
URL: http://www.nogg.se/lufsen
Postat av: Anneli

Men vad kul..har ofta pratat om att det borde gå! Kan man beställa en perromössa till vintern;-) kram kram

2012-03-20 @ 20:21:43
URL: http://Www.la-sirenitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0