Julafton

God fortsättninge på julen önskar jag alla som läser min blogg.
Vår julafton började med lite städning som vi hade kvar. Flickor med familjer kom och vi tänkte ta oss en lite skinksmörgås,  sen ut och gå med hundarna.
Men helt plöttsligt knackade det på dörren och in kommer två personer som var tomte klädda. Om jag hade haft dåligt hjärta så hade jag fått en infarkt.
In kommer vår son och hans flickvän som vi trodde var i Canada.
Så vi har fått den största julklapp vi kan få, att han kom hem. Vilken härlig jul vi har.
Nu om en stund ska alla sammlas hos dottern och vi ska fortsätta vårt firande av julen.

Kallt är det och fåglarna vill ha mat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kollar om det går från min dator att kommentera

2008-12-31 @ 10:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0