En dag på Falu lass.

Ja då har jag åter igen varit in på förkoll för op för min höft.
Det blev en härlig dag, konstigt att säga så om att ha varit på ett sånt ställe.
Men vi var 5 kvinnor och en man som som var där för samma problem, Kom i samspråk i väntrummet och
de flesta av oss har bytt adresser, Vi hittade verkligen varandra och pratade om allt möjligt.
Gick och lunchade tillsammans och hade jätte trevligt. Det vart så att personalen också tycket att det var trevligt.
Jag kommer att opereras om nu allt går som tänkt, samma dag som en av damerna. Roligt att känna någn lite innan man ska dit igen. Nytt datum har satts till den 6,1,2010 det är bara 3 veckor dit. Allt går ju ganska fort nu när det är ju och nyår snart.
Jag längtar verkligen efter operationen, hoppas nu att allt bara går bra och att jag är ute på ängen och tränar mina hundar i sommar.

Kommentarer
Postat av: Anneli Vestlund

Åh vad skönt att det är på gång med operation i gen! klart att du tränar hund till sommaren i gen.



Kram o Lycka till

Anneli

2009-12-16 @ 21:33:21
URL: http://www.lindekrull.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0