Träning



I dag var det tur att Maria ringde om träningstid.
Jag hade helt missat att jag ska träna Rally, var bara inställd på att träna lydnad i morgon.
Tina ska göra bana jag hoppas verkligen att jag inte har missat att boka i ridhuset.
Ja man får hjärnsläpp ibland. Så irriterad jag blir på mig själv.
Jag var nog som en sombie i går efter att Daniel hade åkt och trodde not att världen hade stannat,
tur att Maria ringde och talade om att det visst inte var så, utan att livet fortsätter trotts allt.

Trullsa tempade jag i går kväll och fortfarande är det ganska stabilt, så det blir nog bara skönt för henne att
jag och Diza åker och tränar i ridhuset, då får hon och husse en lugn stund.
I dag ska jag ta med mig kameran, det var länge sen jag fotade på en träning.
Så blir det förhoppningsvis lite bilder här när jag kommer hem.
Nu ska jag dra på mig träningskläderna koka kaffe och packa ryggsäcken,

det ska bli kul att träna


Kommentarer
Postat av: Monica / Bonizas Hundskola

Hej! Åhhh vad jag väntar på dem små liven :-) Vill bara berätta att jag idag lagt en länk till din blogg från min blogg. Det blir lättare då för mig att följa den samt att jag gärna vill dela med mig av dina texter till mina kära läsare. Hör av dig om du inte tycker det är ok.

2009-01-07 @ 10:59:08
URL: http://www.bonizashundskola.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0