Höftleden

Nu äntligen har jag fått fingrarna ur och åkt till ortopeden, där har jag visat upp min höft. det har tagit många år tills jag har kommit så här långt.

Nu är jag på väntelista  och återbudslista. Så förhoppningsvis är jag opererad före jul. Sen är det en jobbig period tillbaka. Men gissa om jag längtar efter att komma ur rullstolen och börja träna och tävla mina hundar.
Men jag är så lyckig över att ha alla tre runt mig, jag kan träna dem lite på köksgolvet och när jag inte orkar så tar de hand om sin matte genom att lägga sig bredvid mig och tar det lugnt.
Bertil har jobbet att ta promenader med dem så att de får det de behöver av rörelse i koppel.
Hemma på gården har vi så att de kan leka ute jaga varandra när de helst vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0