Hemma igen

Då har vi varit i Bålsta i några dagar med oförättat ärende. I går var jag till veterinären och tog ett utstryk på Diza och det visade sig att hon inte alls är färdig för parning. Efterklok kan man ju vara, hade jag tagit det innan jag åkte hade jag ju varit mer säker på hur långt hon är i cykeln.
Men nu har vi räknat ut att lördag till måndag är det nog dags för henne, så då vänder jag kosan till Bålsta redan i morgon.
Men jag har ju ändå sett att de gillar varandra och leker har kul och så får vi hoppas att det blir en parning också.


Kommentarer
Postat av: Stina

Ooh, vad spännande!

Det blir nog en super kombination....

Visst är det lätt att vara efterklok ibland

men ni hinner ju ner en vända till.

2010-08-20 @ 13:46:24
URL: http://stinax.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj vad nervös jag blev när jag läste första raden, men sen släppte det lite:)

Håller tummarna igen, hälsa Disa att jag behöver en lyckad parning dem emellan;)

2010-08-20 @ 19:24:27
Postat av: Anneli Vestlund

Ja det är lätt att man är för ivrig, men man vill ju inte vara för sent ute heller. Lycka till det kommer säkert ett gäng krullisar i slutet av oktober.



Kram Anneli

2010-08-20 @ 20:32:01
URL: http://www.lindekrull.com
Postat av: Tuula

Ja nog blev jag också lite fundersam när de inte gör annat än leker, men jag förstår dem ju efter utstryket.

Nu hoppas vi att de fixar det sista också och så hoppas vi att de får fina små puppisar. Vi håller alla tummar vi har. kram Tuula

2010-08-21 @ 12:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0