Diza

God fortsättning på vårt nya år. Jag hoppas verkligen att det för med sig ett härlig perro år.
Detta hittade jag i min valpningsbok.

"När tiken väl är parad inleds ett nytt skede i hennes liv. Vissa tikar förefaller förstå vad som är på gång och axlar sin modersroll redan några dagar efter parningen. De blir lugna och allvarliga och vill inte längre deltaga i de glada lekarna".

Våran goa Diza visar ett lugn och samtidigt är hon lite busig också. Men hon tycker att Börni är för barnslig och talar villigt om för honom att "nu får du allt ta det lilla lugna, jag orkar inte med ett busfrö nu"
Börni viker och faller till föga :-)
Sen är det ju så att man vill gärna tolka in tecken på dräktighet, det kommer man nog inte ifrån.
Jag så klart tolkar att hon är nooooog dräktig :-) men vi får väll vänta och se.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

God fortsättning på det nya året! Jo, visst är hon väl dräktig! Vi håller tummarna :-)

2011-01-03 @ 11:36:08
URL: http://calmigos.se
Postat av: Petra & Merci

Hej på er !

God fortsättning på nya året.Jag håller tummarna för ett valpår.Kram Petra

2011-01-03 @ 19:42:28
URL: http://nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0