3 Veckor

I går var vi på möte i föreningen och pratade om nya rallyregler, efter jag kom hem så börja jag
få ont i halsen, så nu sitter jag här och är genomförkyld.
Jag ska ha kurs i kväll, det blir att äta alvedon och åka dit. Vill inte vara hemma från det och lämna
Tina i sticket. Jag tycker ju dessutom att det är kul, så nu är det bara att bita ihop till kvällen.
Valparna har ju hunnit bli 3 veckor det är helt otroligt så fort det går. Jag vägde dem i dag
och alla väger mellan 1500 till 1590g helt otroligt att de följs åt hela tiden.
Jag  lägga in lite nya bilder på mina små älsklingar.
Jag har setat och försökt få in ett videoklipp i två dagar nu men det funkar inte,
lite irriterande med det verkar som att min dator hänger sig och filmen går inte att överföra
till You Tube, jag får försöka göra det igen, men när inte det går så blir det bilder istället.
I dag när jag skulle byta i lådan så tog jag alla och la dem i Trullsas biabädd
trodde de skulle kravla runt där en stund, Men tji fick jag, de försökte klättra tillbaka in
i lådan igen, Så för att inte de skull lyckas så var jag tvungen att ta in dem i lådan
och byta samtidigt. Nu är lugnet förbi "hihi" De är för härliga dessa små.
Fler bilder hittar ni under deras knappar.

Det är fullt bus i lådan nu, De morrar och småskäller när de leker.

Stora kliv, de ser otrligt härliga ut när de kliver ikring.

De kliver runt på vingliga ben

Mamma Trullsa är rätt stolt öve sina små

Härliga är det, helt otroliga.

Riktiga matmaskiner är vad de är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0