Bäst att passa på

med skrivandet i bloggen. Snart blir det väll så fullt upp att jag inte hinner annat än gulla, mata och torka kiss och bajs.
Men just nu har vi det lugnt och skönt. Trullsa ligger och ger dem mat, de är väldigt förnöjda piper nästan inget nu. Magarna är nog rätt fulla skulle jag tro som de tuttar.

Jag har fixat en ny knapp på startsidan där man kan se bilder på valparna. Lite pyssel, men det gick ganska bra. "ler" jag har blivit rätt haj på att sköta hemsidan själv. (Måste skryta lite ;-D jag hoppas ingen misstycker) Jag kan ju inte påstå att jag varit haj på det förut, men trägen vinner.

Diza vägrar att titta åt valparna. När Trullsa var och kissade med Bertil så passade jag på att visa Diza en av dem, men hon gick och gömde sig "hihi" vi får se vad hon tycker om dem när de blir lite äldre och ska vara i köket tillsammans med oss. jaja hon får vänja sig, hon har inget val. Jag hoppas och tror att hon kommer att bli en bra lek kompis när de är äldre.

Kommentarer
Postat av: Jenny Åström

Hej!



Grattis till valparna. Kul med så blandade färger.

Mvh/Jenny

2009-01-08 @ 22:06:41
URL: http://blogg.passagen.se/frasses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0