Dag fyra i valparnas liv.

Natten var lite stökig igen. Kanske det inte är valparna som är så stökiga utan jag som är lättväckt.
Men från kl 3 i natt var jag vaken till 7. Sen sov jag till 9 och trullsa skulle ut igen. Men vi gick och la oss igen och
jag sov till ½ 11. Jag har nog inte sovit så längde sen jag vet inte när.
Sen har jag fixat egna sidor till varje valp så att det är lätt att se bilder på dem.
Dagen har nog varit lite seg, vi har lagat lite mat och Diza har varit på långpromenad med husse. Hon har blivit riktigt husse fixerad nu när hon sover hos honom.

Kommentarer
Postat av: Cherstin o Torbjörn

Hej Tuula,

Så fantastiskt det är att kunna följa Trullsas och valparnas utveckling på hemsidan. Grattis till ett mycket bra arbete både med hundar och hemsida! Hoppas du och Trullsa snart kan få vila ut!



Cherstin o Torbjörn

2009-01-12 @ 19:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0