En lite stökig natt

Natten har varit rätt stökig. Valparna har pipit av och till från kl 04, nånting. Så jag och Trullsa var ut och kissade vid 5 tiden, sen kunde jag inte sova. Jag låg nog och läste till 8 ville inte gå upp och börja med nått så att Bertil fick sova ut.
Sen somnade både valparna, Trullsa och jag om och sov till 10, länge kändes det som. Bertil hade kokat kaffe så det var skönt att sätta sig till dukat bort.
Jag försökte börja ta bilder på var och en, men det blev bara på tre i går.  

Här får ni se bild på, bruna, vita hannarna och tiknr2. Men under dagen kommer det bilder på alla valpar.
Här är tik 2. Jag tror hon är påväg nånstans, kanske till mammas tutte. :-)

Här är bruna hannen

Här är vita hannen

Gobitarna är inte så lätta att ta bild på, men när de sover kan man ju knäppa i smyg :-),


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0