Kväll dag 3.

Ja då har åter en dag nästan gått. Valparna är så matglada äte nästan hela tiden, men det är ju så det ska vara.
Trullsa har varit ut på en kort promenad och det var jätte skönt för henne tror jag.
Jag köpte ett nytt täcke till henne, ett Back on track, som det är något keramiskt i så den värmer tillbaka, tror hon behöver det för tuttarnas skull så hon inte får problem.
Tempen har gått ner och allt verkar helt bra, så nu kan jag andas ut och hoppas att alt fortskrider så bra som det börjat.
Vägde valparna och alla har gått upp bra.  mellan 40-60 gram från födslovikten. Så mat har mamma Trullsa.
Här kommer det bilder på de de andra tre.
Hanne svart med halv svans.

Tik med lång svans

Hane vit med stubb Han är så söt.

Kommentarer
Postat av: Monica / Bonizas Hundskola

Åhhh vad jag längtar tills jag också får sitta i valplådan. Så söta dina valpar är, helt underbara färger.

2009-01-10 @ 21:58:16
URL: http://www.bonizashundskola.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0