Rallykursen

Ibland när jag skriver i bloggen så granskar jag inte, så Svenskan blir lite si och så.
Därför har jag redigerat lite, för att det här inlägget ska bli läsvärt...

Ja då har vi startat vår första rallylydnadskurs jag och Tina.
10 personer med hundar och några med respektive kom för att träna med oss.
Lite skakade knäna innan vi startade med sen tyckte jag att det gick rätt bra.
Verkligen roligt i alla fall.

Lite förändrinar kommer vi att göra till nästa träningstillfälle har vi pratat om jag och Tina.
Diza var med och visade lite olika grepp, "hihi" hon var verkligen i sitt esse och visade allt hon kunde.
Jätte sugen på att jobba var hon.

I dag har hon intagit denna ställning för att vara så nära valparna som möjligt, utan att Trullsa säger ifrån.


Kommentarer
Postat av: Monica / Bonizas Hundskola

Ni kommer att fixa denna rallykurs galant, det är jag helt säker på! Ni är 2 underbara människor så det kan inte bli mer än bra. Jag skulle gärna gått för er om jag bott i närheten. Dock skulle jag ännu hellre vilja komma och lukta lite på valparna :-)

2009-01-23 @ 09:48:14
URL: http://www.bonizashundskola.se
Postat av: Tuula

Kram Monica, tack för de fina orden.

Ja vi fixade det, så jag hoppas vi fixar resten också. /Tuula

2009-01-23 @ 14:14:02
Postat av: Atle

Ni fixade det fint. Lite för lite tid att bekanta sig med kurskompisarna, bara. Men det fixar vi sen! Matte hälsar! Atle, som var himla trött efter :-)

2009-01-23 @ 15:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0