Uppdrag Granskning tv 1 kl 20.00 i kväll tisdag den 14.1

TITTA PÅ UPPDRAG GRANSKNING I KVÄLL! !!   
DET KOMMER ATT HANDLA OM,
DESSA HUNDAR SOM KOMMER ÖVER GRÄNSEN FÖR ATT KOMMA UR GATULIVET.
MYCKET VIKTIGT PROGRAM FÖR OSS SOM HÅLLER PÅ MED HUNDAR....

Nu har jag sett programmet och jag blir både arg och ledsen. Så syniska trodde jag inte att dessa hundhandlare kunde vara.
Att skicka hit hundar med svåra sjukdomar, falska pass och elände.
Att lura människor som tycker synd om dessa hundar är hemskt. Jag vet ju hur jag själv är när jag åker på semester till länder där de finns många gathundar, jag tycker jätte synd om dem. Men att ta hit de djuren är inte rätt. Jag anser att hundar som är sjuka ska botas där de är, går det inte ska inte problemet flyttas hit. Vi här och våra hundar lever i stor fara när det gäller sjukdomar som vi inte har men kommer att få.
Vist är det synd om gatuhundar, men dessa var ju inte ens det. De föddes i kenneln eller vad man kan kalla det för.
Fy för sån handel. Jag hoppas att folk får upp ögonen och bojkottar hela verksamheten.....

Kommentarer
Postat av: Paula

Håller fullständigt med dig. Man blir ...det går inte att skriva ens.

2009-01-14 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0