Andra penicillindagen.

Natten har varit ganska lugn, men jag har varit upp två gånger och masserat Dizas juver.
Det känns mycket bättre nu men fortfarande kommer det ut var, men jag känner ju att det blir
bättre och bättre.
I natt så kände jag också att det började hårdna till på andra sidan av juvret men det masera jag bort
på en gång som tur var.
En av valparna har blivit lite lös i magen om det beror på penicillinet eller om den har kommit åt att få i sig ur den tutten
det vet jag inte. Jag håller ju undan den vårtan för att det inte ska komma åt, men det rinner jätte mycket då de tuttar de andra spenarna, Det kan ju häna att de slickar i sig från min hand,
Jag hoppas att den inte blir allt för påverkad. Men det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0