Diza mår lite bättre

Jag har kunnat klämma ur var från hennes tutt några gånger nu, stackars Diza.
Det gör ju ont men hon ställer upp utan protester.
I natt var jag upp en gång och klämde ur, sen såg jag till att valparna fick dia henne.
Hon vill ju inte ge dem för det gör så ont.
Men när jag håller i tutten som är infekterad så att de inte kommer åt den så är det ok för henne.

Hon är där och slickar pysslar om och donar med dem i alla fall, jag tycker verkligen att hon är duktig,

Valparna får dia henne var 4:de timme så att det inte blir stockning i de andra juvren också.
Febern har börjat gå ner det är skönt.
Jag känner också att klumpen i juvret är mycket mindre i dag än i går, så jag hoppas att den snart ska återgå till
det normala igen.
Fortsättning följer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0