2:dra dygnet

Det var lite pipigt i går kväll, då hjälpte jag till lite med kisseriet och bajsningen och Diza hinner nog inte riktigt med, det är inte lätt att hinna med alla 9, men sen sov de alla så gott.
Jag vaknade några ggr när det blev matdags men så somna vi om igen.
Ny vägning i dag och jag har sett att alla går upp. de två minsta följer varandra på grammet, ska bli intressant att se om de kommer att göra det hela tiden. nu väger de minsta 275 och sen väger den tyngsta 350 alla de andra där emellan.
Så nu kan jag börja slappna av lite mer.
Här kommer dagens bild. Nog tycker jag att de har vuxit till sig, vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: helena o Tjabo

ÅÅåå vad fina dom är och det syns att har vuxit.Vi är så stolta :) Kram och slick från Helena o Tjabo

2009-05-18 @ 14:01:00
Postat av: Anonym

2009-05-18 @ 14:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0