En ny dag

I dag är det inte den där härliga morgonen som jag skulle önska att alla morgnar vore.
Natten har inte varit någon höjdare, var vaken varje 20 minuter för att benet värket. Så fort jag vände mig så skar det som knivar i höften dessutom hade jag så förbaskat ont i vaden som har börjat bli en följetång. Jag tränar och tränar, men värken blir bara värre och värre. Men de säger att det blir bättre när musklerna har börjat fungera bättre.
Tur jag har de underbara hundarna som jag har. Alla tre bara går ut och kissar kommer in igen, får sig lite mat och sen sätter de sig runt mig och bara gossar. Nu ligger de och sover igen, väntar på att matte ska klara av att ta kisserundan runt byn. Även om dagen började som den gjorde så blir man ju glad av dessa tre underbara varelser.
Hoppas medicinen snart har gjort sitt så att jag kan bli människa igen.

Goa Dizas mage växer och hon fortsätter att vara lika trygg och lugn som hon varit. Hon är fortfarande kelen och vill vara nära mig. Snart är dagen D här. Det ser vi verkligen fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0