Inga valpar än

Ja då har vi haft en lugn natt igen. Diza har sovit lugnt och fridfullt under min säng. Valplådan är hon i och bäddar om i men sen ligger hon under sängen. Jag tempade henne nu på morgonen och fortfarande har hon 37,5 så vi får vänta ett tag till.
Det blir nog som jag sa att valparna kommer på torsdag, "ler" får se om jag kände rätt.
Hon är fortfarande gärna med på promenaden och är inte speciellt påverkad av det. Hon är rejält musklad och det märks verkligen nu. Det är skönt för henne att inte behöva vara så påverkad även om magen är tung. Förhoppningsvis får hon en valpning som går smidigt. Men det är inget man kan säga nu utan det visar sig när det är dax, men önska kan man.
Trullsa är lite nyfiken på valplådan nosar och tittar.
Berni han fattar nog inget alls utan leker på som den lilla underbara valp han är.
Skönt för mig att jag fick en bra natt, då är jag mer redo för det som ska komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0