Höften

Nu har jag äntligen fått en planering för operation, det känns jätte skönt.
Så inom en månad har jag blivit opererad om inte någon förkylning sätter käppar i hjulet.
Jag aktar mig för förkylda människor nu och ser till att äta vitaminer för att förebygga och stärka.
Det är lite konstigt men egnetligen ser jag inte operationen i sig utan jag ser bortom den, Har bara i tankarna att jag ska börja träna och tävla igen. Jag vill åka till Hällefors och fortsätta min utbildning det voret toppen att kunna göra det.
Börni är ett ämne för specialsök det har vi märkt, så det är han som kommer att vara med mig där.
Men först är det så klart min egen träning som måste göras, jag måste lära mig gå riktigt igen och jag kommer att göra allt för att lära mig att inte halta.
Jag ser verkligen fram emot att få kliva ur rullsolen och börja leva livet igen.

Så här såg det ut när Arena jobbade, hon var helt outstandig i labbet. Synd att det blev som det blev med henne, men det är nått jag måste lägga bakom mig, nu är det frammåt vi blidkar.
Men så här såg det ut i alla fall.

go gumman vi älskade verkligen henne.

Kommentarer
Postat av: Anneli Vestlund

Jag håller tummarna allt jag kan för att operationen snart skall bli av och att rehabiliteringen går fort och bra. Du är så positiv och en riktig kämpe Tuula så det här kommer att gå strålande.Ser fram emot att träffa dig på "benen" i gen.

Kram Anneli

2009-11-04 @ 22:36:04
URL: http://www.lindekrull.com
Postat av: Tuula

Tack Anneli!

Det värmer när du skrev så där, det är skönt att du tänker på mig. Jag ser fram emot att träffa dig också och att vi kan göra nått kul tillsammans med våra hundar snart.

kram

2009-11-06 @ 14:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0