Närmar sig

Nu på tisdag ska jag in på provtagningar och möten med narkos, sjukgymnast och sen är det snart dags för operation. Jag har fixat platts åt hundarna på pensionatet hos Helen igen och jag är glad för att de ska vara där. Helen tar hand om dem så bra och hundarna stortrivs hos henne.
Nu släpper oron och funderingarna för mina hundar är det viktigaste i detta, att de har det bra och då kan jag vara lugn det gör ju att jag kan ta bättre han dom mig själv.
Jag känner nästan att det är som muck :-) snart snart hoppas jag att jag är ute på ängen och tränar mina älsklingar igen.




Kommentarer
Postat av: Anneli

Förstår att du längtar, hoppas allt går jätte bra! Kramar från hela flocken

2009-11-11 @ 08:07:59
URL: http://www.la-sirenitas.se
Postat av: Anna Nygårds

Hoppas verkligen att allt går bra och att du är på benen snart igen. Lycka till!

/ Anna

2009-11-11 @ 08:26:57
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Tuula

Tack,

Ja nog längtar jag, detta är inte nått liv. Men snart är jag på benen igen och då jäklar :-)) blir det full rulle igen.

2009-11-21 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0