GRATTIS FANNI, TOMMY OCH KERSTIN

Det kom ett mail. 
Hej Tuula,
I dag har Fanni tävlat i lydnad klass 1 och fick ett förstapris i sin klass, fyra totalt med 160 poäng. Det är Tommy som har tränat med henne i höst och vi är jätteglada att det gick så bra, det var ju första tävlingen, KM med 12 hundar i hennes grupp.


Grattis duktiga Fanni, Tommy och Kerstin, ni är helt otroliga. Jag blir så glad för er skull. Det är så roligt när mina valpköpare jobbar med sina hundar. Det ger och gör lyckiga lydiga hundar. 
 


Kommentarer
Postat av: Susanne och Ella

Grattis Tommy och Fanni,

Jättekul att det gick så bra på första tävlingen :-)

Kanske ni fick blodad tand och hänger på oss på en 2 dagars tävling i Rättvik i början av februari.

Hör gärna av er så berättar jag mer

[email protected]



Susanne och Ella

2010-12-05 @ 11:37:27
URL: http://caramella.eldea.se
Postat av: Kerstin

Tack för det :o)

Om det blir som vi tänkt är hon dräktig då men är hon inte det är vi säkert där. Vi tillhör Nedansiljans bruks och bör ju få veta att det är något på gång i Rättvik ;o). Var finns ni då?



Hälsningar Kerstin, tommy Och Fanni

2010-12-06 @ 19:17:36
Postat av: Ulrika Calmegård

Åh, så söt hon är Fanni! och duktig ser jag också!

Ha det så bra!

Hälsningar

Ulrika

2010-12-07 @ 19:47:38
URL: http://calmigos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0