Fodervärd sökes och jag till Falu lass.

Allt går inte som man tänkt sig. Saker händer och så måste man planera om, ingen kan rå för att det blir så ibland.  
Så nu har vi en helt underbar 6 månaders valp med mycket motor som behöver placeras om.
Hon är social, trevlig och framåt.
Är du intresserad så hör gärna av dig. 
Jag läggs ju in på lass för min höftledsoperation i morgon och opereras på torsdag. Jag räknar med
att vara hemma någon gång nästa vecka.
Är du intreserad av valpen så hör av dig och vi berättar mer.
Ring 0225-51717

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är det fina lilla Fanny?! Som halva valpträffen ville ta med sig hem i höstas... Lycklig den som blir hennes nya matte eller husse! Sköt nu om dig i rehabiliteringen och kör hårt, så är jag övertygad om att du är i full fart framåt våren!

Kram från oss

2010-01-07 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0