Livet återvänder.

Ja då har jag tagti min första biltur till stora staden Borlänge. Körde själv med Bertil bredvid om det inte skulle funka. Men det gick hur bra som hellst, har kraft och styrka i benet igen. Jag är jätte glad det är ju bara 17 dagar efter operationen. Sen en långpromenad :-) allt är ju relativt 300m med sparken. Toppen det går framåt med stormsteg. När vi handlade hundben på dollarstor så gick även det helt ok, med rolator som gånghjälpmedel.  
Nu kan det bara bli bättre och bättre vad det lider. Ja det här var ju i går som vi var på biltur kan jag kanske säga. Ja vi tog en sväng till blomsterlandet också för lite färska blommor.

I dag har vi klippt lilla Thea som kanske inte är så liten som jag trodde hon är nog ungefär 45 hög. Husse tog blider men det blev inte så många bra sådana tyvärr, får göra ett nytt försök när batteriet är laddat.
Goa goa Thea som var så duktig på bordet pussades så fort hon kom åt, hon är helt ljuvlig.


Kommentarer
Postat av: Anneli Vestlund

Härligt att det går så bra med din rehabilitering.



Hälsningar

Anneli

2010-01-26 @ 10:19:41
URL: http://www.lindekrull.com
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

hejsan.

Jag har startat upp en ny blogg om mitt liv och massor med fotografier.

Kika gärna in och läsa det jag har skrivit så kommer massor med skojj senare.

Släng gärna in en kommentar vad du tyckte om bloggen skulle varit kul att se.

Massor med kramar Julia :)

2010-01-26 @ 10:36:41
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0